Główna treść strony
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze.
Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie z siedzibą
przy ul. gen. W. Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
I. Stanowisko pracy – inspektor w wymiarze 1/2 etatu.
II. Rodzaj zatrudnienia – umowa o pracę.
II. Niezbędne wymagania dla kandydatów:
1. Wykształcenie średnie.
2. Minimum 4 letni staż pracy.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych,
5. Niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
6. Znajomość regulacji prawnych z zakresu: Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość ustawy o pomocy społecznej, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
7. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie edytora teksów, arkusza kalkulacyjnego, poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych.
8. Rzetelność, sumienność i skrupulatność.
9. Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
10. Odpowiedzialność i komunikatywność.
III. Wymagania dodatkowe:
1. Wykształcenie wyższe.
2. Umiejętność pracy pod presją czasu.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. W zakresie zadań Zespołu Pomocy Osobom Niepełnosprawnym pełnienie doradcy ds. osób niepełnosprawnych i wykonywanie zadań z tym związanych tj.: upowszechnianie aktywnej integracji na rzecz osób niepełnosprawnych oraz udzielanie informacji osobom niepełnosprawnym z terenu Powiatu Legionowskiego w zakresie aktywizacji zawodowej i społecznej.
2. Prowadzenie spraw w zakresie likwidacji barier architektonicznych, w komunikowaniu się i technicznych,
3. Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
4. Planowanie potrzeb w zakresie gospodarowania środkami Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych na rehabilitacje społeczną.
5. Prowadzenie statystyki i sprawozdawczości dotyczącej zadań realizowanych w ramach limitu środków na rehabilitacje społeczną.
6. Opracowywanie planów, zadań i informacji z prowadzonej działalności dla potrzeb organów Powiatu oraz innych instytucji sprawujących nadzór i kontrolę nad wydatkowaniem środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
7. Udział w tworzeniu i realizacji powiatowego programu na rzecz osób niepełnosprawnych w ramach realizowanych zadań.
V. Wymagane dokumenty:
1. Życiorys i list motywacyjny.
2. Kopie dyplomów ukończonych szkół potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
3. Kopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku pozostawania w stosunku pracy.
4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. (do pobrania ze strony internetowej: www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo)
5. Kopia dowodu osobistego
6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. (do pobrania ze strony internetowej: www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo)
7. Oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. (do pobrania ze strony internetowej: www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo)
8. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 z ze. zm.). (do pobrania ze strony internetowej: www.biuletyn.abip.pl/pcprlegionowo)
9. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
10. Inne dokumenty, których konieczność przedłożenia wynika ze specyfiki stanowiska, na które prowadzony jest nabór.
VI. Warunki pracy na stanowisku:
Budynek jest dostosowany do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
VIII. Termin składania dokumentów:
Termin składania ofert upływa 11marca 2014r.
IX. Miejsce składania dokumentów:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, ul. Gen. W. Sikorskiego 11, II piętro, pokój 204 lub drogą pocztową na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie, 05-119 Legionowo, ul. Sikorskiego 11 (liczy się data wpływu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy: inspektor w wymiarze ½ etatu
Aplikacje niekompletne lub złożone do Centrum po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do PCPR).
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Legionowie przy ul. Sikorskiego 11 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Informacje o stronie
Wytworzył: |
Brak danych |
Wprowadził: |
Monika Kaźmierczak, data: 24.02.2014 r., godz. 09.36 |
Ostatnia aktualizacja: |
Monika Kaźmierczak, data: 17.02.2015 r., godz. 13.18 |
Czas |
Administrator |
Opis zmiany |
17.02.2015 r., godz. 13.18 |
Monika Kaźmierczak |
Zmiana przynależności strony |
23.01.2015 r., godz. 10.37 |
Monika Kaźmierczak |
Zmiana przynależności strony |
07.03.2014 r., godz. 15.03 |
Monika Kaźmierczak |
Edycja strony |
24.02.2014 r., godz. 09.40 |
Monika Kaźmierczak |
Usunięcie powiązania strony z plikiem |
24.02.2014 r., godz. 09.39 |
Monika Kaźmierczak |
Powiązanie strony z plikiem |
24.02.2014 r., godz. 09.36 |
Monika Kaźmierczak |
Dodanie strony |